vrijdag 1 juli 2016

Haar accessoire tasjes

De meisjes hun nieuwste aanwinst is van onder de naaimachine gerold gisteren. 2 haar accessoire tasjes naar een patroontje dat ik vond bij Handmade Mieke. Het zag er simpel uit en ik wou het altijd al eens proberen!

En het bleek dan ook heel simpel om te maken. Toegeplooid ziet het er zo uit. Met een kamsnap kun je het mooi samen vouwen. Ik flockte er wat versiering op om de 2 uit elkaar te houden. Die met de A is voor prinses A natuurlijk, wat had je gedacht. De keer opening heb ik toegestikt met een blaadjes - sierstiksel.



Open gevouwen ziet het er dan zo uit. 2 bandjes om speldjes op te steken en een tasje met rits om elastiekjes in te doen. Best wel handig. Ik had wel geen 2 roze ritsen dus werd het een roze en een witte, maar dat steekt niet af vind ik. De labeltjes zijn van de Action, de strijklabels (hartje + strikje) zijn van het merk 'lief'. De feetjes zijn uit flockfolie. 


's Avonds vulden wij ze samen op. Alle mooiste speldjes mochten er op. Best wel overzichtelijk! Het is ook super handig om mee te nemen op kamp of reis. Het is natuurlijk wel zeemzoet roze en misschien wil ze dit aan haar 15de toch echt niet meer mee, dan maak ik wel een nieuwe versie ;)
Het zou ook wel een leuke traktatie zijn voor een kinderfeestje. De naam van het meisje er op flocken en vanbinnen opvullen met leuke haar accessoires, ik denk dat het gegarandeerd succes zou hebben!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen