maandag 18 juli 2016

WEEKEND PICTURES

Een zalig zonnig weekendje gehad. Zaterdag hebben we niet zoveel gedaan, gewoon boodschappen en klusjes in en om het huis. Dat moet ook allemaal gebeuren natuurlijk. 
Zondag met vrienden naar een kindervoorstelling op de Gentse feesten. Adeline en Daphne mochten nog eens hun Noppies kleedjes aan. Streepjes vanboven en denim-look onderaan. Ik ben er nog steeds weg van. Lekker a sorti, Daphne roze en Adeline blauw. Tis het leukste van al als zij het kunnen dragen als ze samen op pad zijn natuurlijk!





Dan werd er nog wat geschilderd, een bijen schilderij waar mama wat aan geholpen heeft voor de verjaardag van tante Maya (donderdag). Deze beren foto van snapchat vond ik ook zo grappig :) 
Ondertussen ongeduldig aftellen naar het begin van ons verlof en dan neem ik ook weer een periodeke blogpauze. Donderdag zeker nog een zwangerschaps-update want dan ben ik 29 weken ver... op mijn 30ste verjaardag :) Spijtig, tmoest 30 weken geweest zijn ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten