zaterdag 6 augustus 2016

2 months to go...

6 augustus alweer en dus nog 2 maandjes tot de due date! Het gaat plots wel snel eens de 30 weken gepasseerd... de weken korten snel in nu en het is nu dus het ideale moment om geboorte kaartje, doopsuiker en geboorte lijstje af te werken! Volgens babybytes 7,2 maanden zwanger dus nog een kleine 2 maandjes te gaan om alles rond te krijgen. Een vriendin van ons is vorige week aan 35 weken bevallen op reis in ItaliĆ«... *slik* 
Gelukkig zijn wij al terug van onze reis! Niet dat ik zo vroeg zal bevallen, daar verwacht ik me totaal niet aan. Ten vroegste 38 weken gepasseerd, zoals van Daphne. Nog tijd dus, maar niet meer eindeloos. Nochtans moeten we van enkele dingen echt wel nog de puntjes op de i zetten.


Een koffertje staat ook nog niet klaar eerlijk gezegd... Dat zou ik zo eind augustus wel eens kunnen gaan doen. Een selectie geboorte kleertjes voor de baby en een pyjama voor mij of zo, dat kan wel eens van pas komen als het vlug moet gaan. 
Ook moeten we 1 van de komende weekends eens een voorraadje cava/ schuimwijn binnen doen want dat hebben we nog niet in huis. Nog wel enkele taakjes in het verschiet dus. Maar geen stress :) misschien blijft hij wel tot 41 weken waar hij is, dan is er tijd zat natuurlijk !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten