donderdag 4 augustus 2016

Terug van weggeweest!

Ik ben er weer! Na ongeveer 2 weken blog-pauze, waarin we met het gezin naar Zinal geweest zijn op vakantie met intersoc. Het was voor het eerst dat we met intersoc hebben geboekt, dus het was eens een iets totaal nieuws voor ons. Maar we moeten zeggen, alles is super goed meegevallen! Echt een ideale formule voor ons (jong gezin). 
Dit Belgische hotel in het noorden van Zwitserland (Wallis-streek) biedt echt alles aan wat we zochten op onze vakantie. Lekker eten, kinder opvang overdag en kinder animatie 's avonds, activiteiten voor de volwassenen, geleide wandeltochten en een goed onderhouden hotelkamer. Met het weer hadden we dan ook nog eens veel geluk, dus we zijn zeer tevreden van dit reisje!

Ik licht  de volgende dagen nog iets meer toe wat we zoal hebben gedaan en gezien. Spijtig genoeg kon ik niet aan zeer veel wandeltochten deelnemen want de bergen en 7 maanden zwanger-zijn gaan niet zo heel goed samen... Ik moet eerlijk zeggen dat ik vooral mijn elektrische fiets en daarmee mijn makkelijke mobiliteit hard heb gemist!! De weg van het stadje naar het hotel alleen al lag op een heuvel en ik heb er dus ferm mogen zweten. Maar al bij al viel dat allemaal nog best mee. 
Voor deze fantastische natuur heb ik dat wel over!








 Al aan het verwateren? Wij gaan er zeker nog terug!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen