vrijdag 5 augustus 2016

Verjaardagscadeau'tje voor mezelf

Wat ik voor mijn 30ste verjaardag wou, dat heb ik maar last-minute beslist. Het werd de Brother ScanNcut! Een snijmachine die door papier, folie, vilt en allerlei andere soorten materialen kan snijden. Je kunt ook zelf dingen inscannen en die dan uitsnijden! 
Het toestel heeft een display en kun je dus gebruiken zonder PC. Hoewel hij wel een usb poort heeft en je dus ingescande zaken ook gewoon kunt overzetten naar je pc. Het is dus ook een gewone scanner voor mocht je dat thuis nog niet hebben. 

Demo'tjes kun je terug vinden op youtube... voor wie zeer benieuwd is :)


Ik maakte alvast om te testen dit onderstaande kaartje en gebruikte de machine voor de letters Milo. Best goed gelukt en op maat gemaakt van mijn rondje. Met snijmallen zit je zeer beperkt in letters, want je hebt wellicht maar 1 of 2 alfabet mallen en andere lettertypes gebruiken kan dus niet. 
Op de nieuwe machine zitten 5 lettertypes en je kunt de grootte instellen al naar gelang je wilt!

Verder zal ik eerst nog wat moeten experimenteren voor ik nog meer kan vertellen over mijn nieuw speelgoedje! Aan de slag dus :)



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen