maandag 15 augustus 2016

WEEKEND PICTURES

Het verlengd weekendje zit er al bijna op en daarmee ook mijn zomer verlof. Morgen weer werkdag, maar wel een korte week gezien we maar op dinsdag starten. Nog 4 weekjes werken voor ik op zwangerschapsverlof ga... dat zal wel vlug gaan denk ik!
Wat hebben we nog gedaan in het verlengde weekend? Ik moet toegeven dat ik ook ingestapt ben op de Pokémon Go rage ... Niet fanatiek of zo, gewoon eens uittesten. Mijn zussen en schoonbroers zijn er lovend over dus ik wilde ook zien hoe dat in mekaar zat. 

Dit spelletje speel je op je smartphone en je moet dus rondwandelen of rond fietsen om pokémon tegen te komen in je omgeving. Die zie je dan op je schermpje en je kunt ze vangen. Zoals de vroegere nintendo spelletjes. 


Hoe meer en hoe beter de pokémon die je vangt, hoe hoger je groeit in levels. Er zijn pokéstops langs de wegen waar je voorraden kunt inslaan van de pokéballs. Je kunt er ook eieren bekomen. Om die te laten uitkomen, moet je rondstappen ! Er zijn eieren van 2 kilometer, 5 kilometer en 10 kilometer. Hoe langer je stapt om een ei uit te broeden, hoe beter (zeldzamer) de pokémon. Zo wordt het wel verslavend eigenlijk. Ik denk dat het wel een leuke bezigheid is, als je het met mate speelt. In het weekend of 's avonds nog een wandelingetje doen om een ei te laten uitkomen, ik zie er de schade niet van in.
Wat ik niet vind kunnen is als mensen er echt geld beginnen aan uitgeven, want dat kan natuurlijk wel. Je kunt zoals met elk virtueel spel ook gerief kopen en vlugger op hogere levels te komen. Dat vind ik er toch over eerlijk gezegd.  Tot zover de basis cursus ;)

Verder deden we enkele fietstochtjes in de buurt, gingen we spelen in het park en ik maakte ook nog een kaartje gisteren voor de geboorte een kindje van vrienden van ons: Anna.


Alle cardstock die ik gebruikte, komt uit kruidvat. Het roze kanten lint heb ik al eeuwen en ik weet al niet meer waar ik het haalde, Action waarschijnlijk. Alles werd gesneden met mijn Brother ScanNcut die ik voor mijn 30ste verjaardag kreeg :) Ook de hartjes knoopjes waren een extra'tje voor mijn verjaardag. Super schattig!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen