dinsdag 6 september 2016

1 month to go...

Eindelijk 6 september dus nog officieel 1 maand te gaan, 30 dagen! Ook mijn laatste werkweek is ingegaan gisteren dus dat is ook wel een goede zaak. Het is spijtig genoeg wel bij alle collega's doorgedrongen want alle last-minute werkjes komen nu wel binnen. 
En er zal niet echt een vervanging zijn voor me deze keer, dus mijn werk wordt onder de bestaande collega's verdeeld ... hetgeen niet verdeeld wordt, blijft liggen. Niet zo prettig, ik heb toch liever een officiële vervanging. Maar goed voor 4 maanden zal het wel gaan denk ik. Na de kerstvakantie ben ik alweer terug, dus eigenlijk is dat niet zo lang.
Er zijn ook leuke dingen natuurlijk, zo kreeg ik naast een pakket kleertjes ook al een maxi-cosi nestje van mijn manager - gloed nieuw. Zelf niet (of niet veel) gebruikt voor haar eigen kindje. En een cadeautje van een collega uit de UK. Een Peter Rabbit memory box. Das wel tof, ik had nog geen leuk invul boek voor deze baby :-)





Ik vulde al een pagina in , nu ik nog wat foto's kan afprinten op het werk. En er zitten ook milestone kaartjes bij, dat had ik ook nog niet. In de geboorte periode van Adeline & Daphe was dat zo de mode nog niet. Ik zal ze proberen te gebruiken maar ik weet al uit ervaring dat zo'n baby mijlpalen zeer snel gaan!! Dus we zien wel, proberen hé :) 
Ik kijk allesinds erg uit naar volgende week om nog wat dingen af te werken, zoals de traktaties voor Adeline in haar klas en dergelijke. We hebben wel al een heel deel gerief klaar gezet voor vertrek naar de materniteit. Zoals koffertje baby, doopsuiker, schuimwijn en zo. Nog enkel de puntjes op de i zetten. Op 4 weken moet dat wel lukken!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen