dinsdag 20 september 2016

Kaartjesdagen

Gisteren maakte ik een kaartje voor een kindje van een vriendin die twee jaar werd. Ik ging het met Daphne op de fiets ook gelijk in de bus gaan gooien. Het werd een echt kinderkaartje met een girafje dat ik uitknipte met de hand, de rest sneed ik met mijn Brother snijmachine (cijfer, letters & sterretje).


Ik besloot mijn kaartjes-gerief nog wat op tafel te laten staan. Dan ben ik wel vlugger geneigd om er nog wat meer te maken! En zo gezegd ging ik deze ochtend weer aan de slag. 
Mijn zus wordt eind september 23 jaar, dus ik maakte voor haar een pastel-vlinder kaartje. De houten vlindertjes zijn knoopjes en de tekst is gestempeld.


Dan maakte ik nog 2 verjaardagskaartjes in dezelfde stijl. Rood/blauw tinten en het karton komt uit hetzelfde cardstock boekje. Autootjes erbij, het zijn echte jongenskaartjes. 
En als laatste nog een pastel kaartje. Voor de geboorte van een meisje. Het babytje is in 3D, uit een boek geknipt. Boordje met kant langs onder, en de wens weer met een stempel. Deze 3 kaartjes gaan dan bij de voorraad kaarten want ik weet nog niet naar wie ze zullen gaan. Misschien maak ik er deze week wel nog enkele bij!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen