maandag 19 september 2016

Zwangerschaps verlof!

Ik ben sinds vorige maandag officieel op zwangerschapsverlof! Alles gaat dus vanaf nu in een rustiger tempo en ik zit niet meer veel voor mijn computer. Ik denk dat het wel te merken valt op mijn blog ook. Ik post wel minder voor het moment. Dat komt ook omdat ik besloten heb Daphne niet meer naar de creche te brengen terwijl ik zelf thuis ben. Er is dus de voorbije week al veel Daphne-mama quality time geweest en dat zal de komende weken niet anders zijn. Ze zal de aandacht wel zeer binnenkort moeten delen met haar broer, maar voorlopig heeft ze nog alle aandacht-privileges.
Het was hier zo rustig dat ik de 2de blog verjaardag over het hoofd gezien heb op 16 september! 
Hiep hiep hoera!! Nog een jaartje erbij? Wie stemt 'ja'?? :) Prepare for lots of babypics!!

Met Daphne ging ik vorige week geregeld naar het park. We gaan ook nog vaak samen fietsen of gewoon samen spelen thuis. Vorige vrijdag gingen we ook nog naar de kapper, dat was wel eens nodig. Wie dus zou denken dat ik me verveel tijdens mijn zwangerschapsverlof denkt maar beter twee keer na, want het is toch wel handenvol werk om zo'n peutertje gans de dag bezig te houden.
Zeker in hoogzwangere toestand, ondertussen 37,5 weken. 

Vorig weekend hadden we nog een trouwfeest op de planning staan. Ik ben zeer blij dat we er nog naartoe konden!! Het was echt super tof! Dan ben ik wel blij dat ik er naartoe kan terwijl ik nu nog geen borstvoeding geef en nog geen extra baby sit moet zoeken. 
Maar nu dat voorbij is, mag het baby'tje zo onderhands wel gaan komen. Daphne is geboren aan 38,5 weken dus ja wie weet. Spannende dagen voor de boeg!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten