dinsdag 18 oktober 2016

Baby cadeautjes flocken

Ik flockte best wat leuke dingen voor de geboorte van Thomas. Zoals dit t-shirtje hieronder. Ik blogde er al eerder over, maar liet nog niet eerder ook de naam zien die ik erbij geflockt heb. Ik vind het wel geslaagd en hij heeft het al enkele keren gedragen. De lichtblauwe vlammetjes kwamen al een beetje los door de was, maar als je er dan nog eens over strijkt, hangt de folie meteen weer goed vast. 


Thomas zijn mutsje heb je natuurlijk wel al gezien! Hij draagt het super veel want het is een makkelijk modelletje. En handig want mensen moeten me dan ook nooit vragen 'is het een jongen of een meisje?' als hij zijn mutske aan heeft.
Het is zo gemakkelijk gemaakt met mijn snij machine en ik heb er ook ├ęcht niet veel flock folie voor nodig. Dus ik maakte er alvast nog twee voor kindjes van vrienden! 1tje voor een jongetje Marcel en 1tje voor een meisje Giulia. Dat is eigenlijk een Italiaanse collega van mij. 
Ik kocht een voorraadje van de mutsjes die Thomas ook heeft (uit de Wibra - 2,99€ voor 2 stuks) en dan kan ik die gepersonaliseerd cadeau doen. 1 gepersonaliseerd en 1 met hondjes. Beiden zijn tof! Ik kreeg van de mama van Marcel al een toffe reactie op dit cadeautje :) 
Het is echt op een kwartiertje gemaakt en ze kunnen samen met een kaartje in de enveloppe dus ideaal om vlug een kleinigheidje op te sturen als je niet meteen op bezoek kunt gaan.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen