donderdag 24 november 2016

De Sint kwam langs!

Nog maar eventjes een blog berichtje posten, gezien het spijtig genoeg weeral een tijdje geleden is. Ik zou kunnen zeggen dat het hier crazy druk is met 3 kindjes en dat ik er helemaal geen tijd voor heb, maar dat zou toch niet echt waar zijn. Thomas is een schat van een ventje en is eigenlijk super braaf. 
Het komt er gewoon minder van omdat ik niet zo vaak voor de computer zit. Ik kom er ook niet echt aan toe om de foto's van mijn gsm naar de pc te versluizen. Inmiddels is dat aantal al opgelopen tot over de 2000 terwijl ik er anders wel op let om het aantal foto's op mijn gsm onder de 500 te houden. 
Ik nam wel al een back-up van de foto's van Thomas zijn eerste weekjes op onze harde schijf. Kwestie van zeker geen risico te nemen op dat vlak. Ik kwam nog een fotootje tegen van een zusje waar je ontegensprekelijk gelijkenissen ziet met Thomas. Wie is wie??

Ondertussen is het 24 november en is de sint gekte hier volop toegeslagen. De aftel kalender hangt al sinds 11 november uit en Adeline doorstreept elke dag trouw een blaadje. Ze weet precies hoeveel nachtjes het nog slapen is.
We zagen de Sint al een week of zo geleden in de jbc, en vandaag is de Sint ook langs gekomen bij ons thuis (initiatief vanuit school). Vooral Daphne was onder de indruk. Verlegen daarentegen niet! Zo wist ze de Sint onder andere te vertellen : "ikke ook krulletjes" en "ikke ook kleedje aan" :)
Daar kon de Sint best mee lachen.
Adeline daarentegen heeft op zo'n momenten altijd maar een klein hartje, maar zo kennen we ze wel. En verder hopen we dat Adelientje nu vlug genezen zal zijn van haar keelontsteking want ze sukkelt er al bijna een week mee ... de winter is weer in aantocht, zunne!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen