zaterdag 26 november 2016

Het eerste lachje

Morgen is hij al 2 maandjes oud! Mijn kleine ventje is al gegroeid tot een goeie 58 cm en ongeveer 6,5 kg! Wat gaat het weer razend snel, niet te geloven. Het 'eerste lachje'-kaartje van de milestones cards, had ik al eventjes klaarliggen want ik wilde het zeker niet missen.
Gisteren was ik er dan eindelijk zeker van dat hij bewust lachte naar me. Maar om er dan op die dag ook nog een foto mee te krijgen samen met dat kaartje... niet evident. 
's Avonds lukte het dan gelukkig toch nog en ik kon er een snap van nemen ;)


Het body'tje is trouwens hetgene dat ik zelf maakte en ik flockte er nu ook 'little brother' op. Gewoon om te testen hoe het eruit zou zien. Het past hem nu perfect en binnen een maand of zo zal hij er dus wel al weer niet meer in kunnen. Ik kon dus gerust experimenteren ermee :) 

Ik maakte verder ook nog deze slabbetjes voor de geboorte van een kindje in de vrienden kring. Het rechtse met het zigzag lint is wel leuk, maar achteraf gezien vind ik het lettertype te groot uitvallen. Het roze vind ik het beste gelukt. Het kroontje komt veel beter uit dan dat ik gedacht had. 
Een patroontje dat ik zeker nog zal gebruiken!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen