woensdag 30 november 2016

Woensdagmiddag op baby bezoek

Nu Daphne naar school gaat en ik nog op zwangerschapsverlof ben, komt ze de woensdagmiddag naar huis. Dan kan ze een ganse middag ongestoord spelen zonder grote zus en is er tijd voor wat quality-time met mama. Vandaag concentreerde ze zich op enkele puzzels en wat duplo-fun. 
Inlegpuzzels gaan haar prima af, maar gewone puzzels, zijn nog niet zo evident.
Hier had ze een puzzeltje van 6 stukken, alleen had ze het zo gelegd dat ze ervan overtuigd was dat er 2 stukjes te kort waren... hmm toch even een handje geholpen.


Dan zijn we nog op baby bezoek geweest bij een vriendin die gisteren is bevallen. 
Ik gaf al iets van de lijst, maar om niet met lege handen te moeten arriveren, maakte ik nog iets kleins om cadeau te geven. Het body'tje en het slabbetje maakte ik niet zelf deze keer, ze komen gewoon van de winkel. Ik flockte er de naam op en het kroontje dat ik al eens gebruikt heb, en dat ik zo schattig vind :) Het was een super schattige baby, en het was grappig toen Thomas uit de maxi cosi kwam.. al een serieus verschil!! Thomas al een goeie 6,5 kg , het scheelt toch al hoor op 2 maanden tijd!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen