zaterdag 31 december 2016

Wat een druk jaar is het geweest! (again!)

De laatste dag van 2016 is aangebroken! We vergeten even alle rampspoed die het jaar bracht , want 2016 bracht voor ons toch wel een heel speciaal geschenk: Thomasje. Ons zoontje werd geboren op 27 september en we zijn gezegend met een gezonde en (tot nu toe) hele brave baby!

Dit was zeker de topgebeurtenis van ons jaar. Met dan op de tweede plaats onze citytrip naar New York. Onvergetelijk ! Verder wil ik deze blogpost zoals vorig jaar wijden aan de knutsels die ik dit jaar maakte. Niet allemaal, enkel de leukste dingetjes. 
Ik haakte niet zo veel dit jaar, ik was het wat beu na de kikker potjes van vorig jaar, ik maakte wel leuke baby schoentjes die voornamelijk dienden ter display bij de geboorte van Thomas in de materniteit en thuis.


Ik borduurde daarentegen wel zeer veel dit jaar. Het ging dan ook vooral om de kwantiteit dit jaar. 25 etui's werden gemaakt als traktatie bij de 5de verjaardag van Adeline. Heb ik dat even onderschat zeg. Ik denk dat ik met het taakje al in 2015 was gestart. Gelukkig kon ik het tot een goed einde brengen en de reacties nadien waren lovend. 
Verder in de reeks 'bandwerk' maakte ik zo'n 100-tal doopsuikers. Allemaal hand-geborduurd met knoopjes en bedeltje. Ik vond ze zelf bijzonder leuk om te maken, het bedeltje maakte het af!
Dan was er nog het ringkussen dat ik maakte voor het huwelijk van mijn schoonzus en een werkje van Dimensions als huwelijkscadeau voor voorgenoemd huwelijk ;) 
Borduren blijf ik zo graag doen, graag in 2017 weer veel meer van dat!






Ik maakte ook veel kaartjes! Sommige zeer geslaagd en sommige wat minder. Het kan niet altijd bonk er op zijn natuurlijk. Voor mijn 30ste verjaardag schafte ik mij een Scan N Cut aan en dat schiep meer opties voor mij! Ook hier wil ik mij volgend jaar meer in verdiepen.







En last but not least... Ik naaide en flockte me nogal wat af! Het toiletzak patroontje is nog steeds 1 van mijn favorieten. Vlug gemaakt, makkelijk te personaliseren en tof als cadeautje voor zowel geboorte, verjaardag of gelijk welke andere gelegenheid. 
Dan verder nog make-up tasjes, accessoire-tasjes, een zwemzak, slabbetjes enzovoort. In 2017 wil ik meer met de overlock machine werken, misschien eens ergens een workshop of een cursus doen? Ik wil ook eens een kleedje maken voor 1 van de meisjes en een trui eventueel voor Thomas. Ik wil ook nog veel tasjes en zakjes maken want dat vind ik echt plezant. Verwacht je dus nog maar aan veel meer geknutsel volgend jaar!!









Hopelijk hebben jullie ook vele plannen voor volgend jaar! Laat het me gerust weten! Geniet van deze laatste dag van het jaar en tot in 2017!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen