maandag 2 januari 2017

Baby bezoekje

De tweede week van de kerstvakantie is ook al ingezet ondertussen! Twee weken is toch wel meer of lang genoeg. Zeker als het zo koud is zoals het gisteren was. Met zo'n koude wind dat we eigenlijk met de kids niet naar buiten durven. Maar vandaag gelukkig was het al iets beter. Paar graadjes warmer en het zonnetje was er weeral. En we konden ook nog eens op baby bezoek. Vrienden van ons hebben gisteren, op 1 januari een baby'tje gekregen: Fleur.

 Ik besloot wat kleine dingetjes te flocken om zo mee te nemen naar de materniteit want het geboorte kaartje hebben we nog niet. Het zijn restjes flock folie met basic baby stuks die ik liggen had.



 Een bloemetje natuurlijk voor Fleur :) Dat vond Adeline wel raar dat 'Fleur' Frans is voor bloem. Dan vroeg ze wat haar Adeline en Daphne dan juist betekenen... weeral een moeilijke vraag. Ik kon moeilijk expliceren dat Fleur een woord is voor bloem maar Adeline en Daphne voor niks een woord zijn... Al die moeilijke kleuter vragen ook!

Het was alweer een groot verschil, die pasgeboren baby vergeleken met Thomas, die al een goeie 3 maanden is. Wat gaat de tijd snel. Zeker met Thomasje is mijn zwangerschapsverlof voorbij gevlogen. Lieve lachjes doorheen de dag, melkje drinken en véééél dutjes. 
12 januari mag hij voor het eerst naar de crèche, ik zal het zeker moeilijk hebben de eerste dag om hem af te geven! Ik probeer er niet aan te denken maar het nadert nu toch wel heel snel, nog 10 dagen. Gelukkig dan de vrijdag weer naar oma, dan voelt dat alweer anders. 


We verwachten nog heel wat baby's in januari! 2 vriendinnen zijn ook nog zwanger, een nicht en ook nog mijn schoonzus! Het zal een spannend maandje worden, met veel baby bezoekjes en ik denk dat er nog veel geflockt zal worden :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen