maandag 23 januari 2017

Baby blauw & wit

Voor baby Guillaume wilde ik deze keer de stijl van het geboorte kaartje doortrekken. Eenvoudig wit met licht blauw moest het worden. Aan al die jongetjes had ik mij niet verwacht, dus ik moest wel even een leuk stofje vinden. Bij de Soldeur vond ik dit simpele baby blauwe stofje met witte driehoekjes. Cute baby-gehalte = 100% !
Makkelijk te combineren met witte badstof, wit paspel, wit en blauw biais, dat had ik allemaal wel liggen. Niet te vergeten een beetje flockfolie voor een persoonlijke toets.




Het dekentje is langs achter minky fleece. Zachte fleece stof met bolletjes, daar had ik nog nooit mee gewerkt. Het ging beter dan verwacht ook al verschoof het toch wel . Veel speldjes steken is dus de boodschap en stikken vanop de katoenen kant met het fleece laagje op je transport voetje langs onder.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen