zondag 1 januari 2017

Gelukkig Nieuwjaar!

Alweer een jaartje verder, gelukkig nieuwjaar iedereen!! We hebben 2016 alvast in stijl afgesloten en Thomasje mocht mee naar het feestje. Immers, zo'n baby slaapt nog lekker overal en heeft nog niet echt een uur om in bed te liggen. Alle slaap die hij 's nachts mist, haalt hij overdag gewoon in. Jammer genoeg is het met kleutertjes niet zo, dus Adelientje en Daphne gingen een nachtje uit logeren bij mémé .


We hadden onze pakjes mee want naar jaarlijke traditie doen we 'lootje-trek' en kopen we dan allemaal 1 cadeautje voor 1 iemand van onze vrienden en dan krijgen we ook iets terug.
Voor Julie had ik al het idee om dat Juliette tasje te geven en we besloten er een Wevelgemse kado bon bij te doen. Ik personaliseerde het nog met haar naam, dat is altijd tof. Ik zette de letters goed laag op de flap en streek NIET op de plastieken kamsnap. Jaja, de ezel en de steen hé. Deze geen gesmolten knoop haha, alles verliep prima.




In het andere pakje zat een cadeaubonnetje van Zalando voor de nieuwsgierigen. De ontvangers waren zeer blij met hun pakjes :) Zelf kreeg ik een super leuke sleutelhanger met een fotootje in verwerkt van de kindjes. Heel mooi! Ik heb het meteen aan mijn sleutels gehangen want vind het helemaal toppie! Een leukigheidje om het jaar in te zetten :)


Geniet van deze eerste dag van het jaar!!

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig nieuwjaar!
    Mooie sleutelhanger met de foto van je kindjes. Dit zou ik hier ook nog kunnen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is een zeer leuk cadeautje! Ik weet niet waar ze het gehaald heeft.. foto's scoren altijd :)

      Verwijderen