maandag 30 januari 2017

WEEKEND PICTURES

 Dit weekend hadden we geen plannen. Geen feestjes, bezoekjes, babyborrels, etentjes... niks. Alleen balletles voor Adeline zaterdag morgen zoals altijd en anders gewoon onze eigen gang! Zaterdag nog boodschappen gedaan om de frigo aan te vullen en zondag zijn we de geboorte lijst gaan afsluiten. We kochten ook alvast al een cadeautje voor een verjaardagsfeestje waar Adeline naartoe moet volgende zaterdag. Een pakket lego met een werkboek voor Thibaut! Ik pakte het al in en klaar is kees! Wat er in het roze pakje zit? Dat toon ik jullie morgen!


 Adeline lakte duchtig nageltjes (haar zelf, haar zus en... ook haar broertje, jaja). Gelukkig gaat deze kinder nagellak er gewoon af in bad of in de douche - zonder veel moeite! 


Verwateren bij het zien van de nieuwe collectie van Vervaco en deze mooie Anna & Elsa kussens. Wauwie, me like! Zou Adeline dit al kunnen borduren in kruissteek? Ik zou wel kunnen helpen als het mis ging. Ik denk dat volle kruisjes misschien wel makkelijker zijn dan halve, want daar heeft ze een pakketje van en daar sukkelt ze mee. Rechte streepjes borduren kan ze immers wel al, daar heeft ze ook een iStitch pakket van. Nog even tijd om over na te denken, want deze kussens zijn nog niet in de handel verkrijgbaar! 


 Ik maakte het kruippakje nu ook in een 56, die had ik immers al uitgeknipt. Het lukte al véél beter dan de 68 die ik eerst in de workshop bij de Stoffenkamer maakte. Maar toch vind ik het een patroon dat niet zo mooi afgewerkt is aan de voetjes. Bovendien sla ik veel kamsnaps kapot als ik die door de dikke biezen in de beennaden wil slaan. Dus ik vind het niet ideaal. Er moet een betere manier zijn om deze te maken. Ik merkte dat Thomasje er nog net in kan, maar dan enkel voor een fotootje :) Het pyjamaatje zal een andere eigenaar moeten zoeken..


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen