vrijdag 17 februari 2017

Fopspeen doekjes

Ik heb iets nieuws gemaakt voor de baby collectie van Crea-Line. Deze olifant fopspeen doekjes ben ik tegen gekomen op facebook en het was een gratis patroontje van Lolika
Ik vind het een tof concept. Het staartje is een lintje en daar kan je het klemmetje aan hangen. Het slurfje kan dan met een kamsnap of knoopje aan zijn pootje en daar kun je dan de fopspeen aan hangen. Ik gebruikte voor Thomas dezelfde stof als zijn luierzakje en dezelfde kleur/lettertype om zijn naam te flocken.




Klein detail : bij dit roze olifantje is het staartje van een lint met vlinders en dat paste per-fect bij het vlinder stofje dat ik liggen had. Zalig als die dingen zo goed samen passen. 
Ik maakte er dus gelijk al een serietje en Thomas die vindt het alvast super! Hij heeft graag iets vast om mee te spelen en om op te sabbelen. Dus ook al wil hij geen fopspeen, hij heeft zo wel altijd een leuk speeldoekje bij zich !



Mijn super de luxe foto model!! Toch eventjes de kussens in de zetel wat mooier gelegd op de 2de foto #oops :) :) 

1 opmerking:

  1. Heel mooi gemaakt en zeker en vast een supermodel die Thomas.

    BeantwoordenVerwijderen