dinsdag 21 februari 2017

Nelly's Creations

Ik vertelde jullie vorige week al over Crea-Line. Een kleine business die ik na mijn gewone job zou opzetten en waarbij ik vooral kraam cadeautjes en verjaardagstraktaties zou maken voor mijn vrienden en familie die daar interesse in hebben. Crea-Line was een voorstel van een vriendin en ik vind het als naam echt helemaal top. Ik heb er ondertussen al enkele weken over na gedacht en met andere mensen over gesproken en die vinden het toch wel wat té commercieel overkomen. Als de naam van een grote keten eigenlijk... En bij nader inzien hebben ze wel gelijk! Nicolas bevestigde dit ook. Welke naam ik dan moest nemen , is uiteindelijk wel voor de hand liggend...
Mijn blog heet Nelly's Telly's en mijn huidige creaties krijgen al een label met Nelly's Creations.
En dus.... zie hier: 
Her wordt dus gewoon Nelly's! Zo zal de facebook pagina gaan heten. Een vriendin van mij ontwierp het logo, ik vind het alvast super! Ik kan mijn labels van Nelly's Creations gewoon houden en blijven gebruiken en mijn blog + facebook site kunnen dus gewoon gelinkt zijn. Dat is denk ik ook wel logischer!

Nu de naam vast staat, zal ik kijken om officieel te starten. Nog even wat verder nadenken en dan zal de beslissing vallen! Ik denk er graag goed over na, want een onderneming (zelfs in bijberoep) kost geld, maar ik zie toch dat er best veel interesse is.

Vooral deze doen het goed: de olifantjes en de potlood rolletjes. Er zijn ook al specifieke aanvragen gekomen voor verjaardagstraktaties (creche/ klas/ verjaardag) dus dat zouden al grotere projecten zijn.  Zalig want een beetje bandwerk dat vind ik niet erg, zoals jullie wel al weten.






De potlood rolletjes sluiten nu met een elastiekje om een knoop. Ik denk dat dat voor de kinderen makkelijker is en zo kan ik mijn grote voorraad knopen aanspreken. Ik heb er echt... echt... veel ;)
Maar geef toe, zo'n vliegtuigje... too cute om niet te kopen, toch? Komt altijd wel van pas, echt wel haha! Het stofje met de driehoekjes had ik nog gekocht in New York.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten