donderdag 16 februari 2017

Nog wat stikwerk

 Ik kreeg vorige week de vraag van een vriendin of ik geen leuk toilettasje en luiertasje kon maken, beetje in de stijl van hun doopsuiker. Daarvoor hadden ze gekozen voor groen en oranje. Zie hieronder, heel leuk gedaan met bloemetjes door "de suikeruiltjes". 


Ik ging dus eerst en vooral op zoek naar een leuk stofje en ik wilde het niet met effen oranje en groen doen want voor een meisje lijkt me dat maar saai. Ik vond wel deze stof in oranje en groen met witte stipjes. Stipjes zijn altijd tof ! De keuze was dus vlug gemaakt en ik rommelde nog eens in mijn knopenbak of ik geen bloemetjes knopen had in deze kleurtjes en jaja die had ik! De groene flock folie had ik ook nog liggen en het rozen patroontje vond ik op internet. Het is wel tof geworden!



De buitenstof is telkens oranje met stipjes en de voering is groen met stipjes. Het zal wel makkelijker zijn vanaf nu om pampers mee te nemen in de handtas. Het is toch wel properder als ze in een tasje apart zitten. Ik maakte voor mijn vriendin nog 2 slabbetjes erbij. Een klein model slabbetje dat ik nog niet geprobeerd had, maar het viel super goed mee! Er zal iemand content zijn met dit cadeau pakket dat NU onderweg is met de post! Spannend :)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen