dinsdag 14 maart 2017

Drukke dagen

Dat het drukke tijden zijn, zul je wel al gemerkt hebben. De blog berichten worden niet meer zo regelmatig aangevuld. Het schiet er soms een beetje bij in. Het draait dan ook zeer goed bij Nelly's Creations! Super tof natuurlijk, liever een beetje té druk dan dat er helemaal geen interesse zou zijn.

Ik heb dan ook weer veel gemaakt dit weekend, maar ik kan nog niet alles tonen, vele dingen moeten eerst nog aan de mensen gegeven worden en dan pas mag ik het ook tonen.
Maar er werden ook andere dingen gedaan dit weekend! Genoten van het zonnetje bijvoorbeeld! Papjes gegeven aan Thomas, die er nog steeds geen fan van is, maar het betert wel. 



 De kids maken ook aan de lopende band paas knutsels. Knippen, vouwen en plakken, zalig! Bij oma werden al duchtig eitjes geschilderd. De mandjes die ze thuis maakten uit papier, werden ook al gebruikt jaja, daar deden ze zondag ochtend de cornflakes in..... Ja dat moest ja.... ah zo lang ze er geen melk bij gieten, waarom niet :) 




Het is een toffe periode! Krokussen verschijnen hier en daar, we kunnen al eens zonder onze dikke winter jas naar buiten. Mémé had al mooie bloemen staan en ik gebruikte ze voor mijn paas mandjes marketing campagne ;) Ook mémé's gebreide paas kippen en kuikens mochten weer van zolder komen en die mochten mee op de foto. Ja de meisjes zijn fan van hun mandjes. Ze spelen er nu winkeltje mee en iedereen mocht al horen dat zij al paas mandjes hebben voor als de paashaas komt. "Heeft mama zelf gemaakt!" De kinder hand is soms vlug gevuld :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten