woensdag 1 maart 2017

Lancering Nelly's Creations + give-away !!

Vandaag gaat mijn firma Nelly's Creations officieel van start! Voor deze speciale gelegenheid lanceer ik eveneens een nieuw product, namelijk de gepersonaliseerde turnzakjes/ zwemzakjes!
En omdat het feest is vandaag, geef ik er 1 gratis weg!!

Hoe kun je die winnen?
- deel dit bericht op facebook via mijn facebook site Nelly's
- reageer met de naam je op je turnzak wenst
- like de pagina Nelly's en/of word volger van mijn blog

De winnaar maak ik 15 maart bekend, dan zal 1 van de onschuldige kinderhandjes bij mij thuis een naampje trekken. Veel succes!!



Ik maakte er ook eentje die gepersonaliseerd is voor Adelientje! Zo zie je hoe dat er finaal zal uit zien. Wil je de tekst liever kleiner/groter of elders op de zak, dan kan dat! Het is ook ok als je liever geen tekst er op wilt. De winnaar kiest!
Als je er gewoon ├ęcht 1 wilt voor je kids of nichtje/neefje of je moet naar een verjaardagsfeestje... ze zijn vanaf nu ook te koop bij Nelly's voor 15€ .  

2 opmerkingen:

  1. Kan ik mee doen via deze weg Nele?
    Die met de raketjes vind ik leuk voor onze MATS.

    Liefs en succes,

    Sandra

    P.S. De bonen liggen opzij, maar nu nog een momentje vinden om een pakje te maken :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sandra! Natuurlijk kan je langs deze weg ook meedoen, bij deze zit Mats zijn naam in de pot! Groetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen