vrijdag 17 maart 2017

Turnzakje afgewerkt

 De turnzak voor Mila, winnares van mijn actie, is afgewerkt! Hij is heel leuk geworden, ik ben benieuwd wat het meisje er zelf van zal vinden. De actie heeft overigens het gewenste effect gehad, ik kreeg veel bestellingen binnen! Dat is plezant want zo kon ik echt al veel dingen maken en zien de mensen dat het ook effectief goed draait. Mensen vragen nu prijslijsten en catalogussen dus nu heb ik wel het gevoel goed gelanceerd te zijn. 


De turnzakken zijn een succes, ik mocht onderstaande ook al maken voor een meisje, wat leuk toch met dat fluo paspel en dan die fluo letters. Nu maak ik er nog 1 voor haar zoontje ook, dus wordt vervolgd!


Ook de paasmandjes hebben succes! Die kunnen in veel maten en vormen gemaakt worden, dus die zullen zeker nog veel hier op komen. Ik heb er al leuke ideetjes mee voor moederdag ook! Dat is dan na Pasen weer het volgende event. Zo'n business draait toch eigenlijk een beetje rond de kalender hé. De gebeurtenissen opvolgen en er op inspelen. Hopelijk blijft het zo goed gaan! Hoewel als het iets minder druk zou zijn in april, is het ook nog zo goed :) Maar ik zal zeker niet klagen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten