woensdag 15 maart 2017

Uitslag van de give-away!

15 maart alweer vandaag en zoals beloofd maak ik vandaag de winnaar bekend van de give-away actie!! Gisteren registreerde zich nog 1 iemand en nadien schreef ik alle namen op briefjes en we deden ze in een pot. Ik wilde Adeline of Daphne laten trekken maar Nicolas dacht dat het nog toffer zou zijn als Thomas zou 'grabbelen'. Onschuldiger kan het niet, hé :)

Na de eerste poging gans de pot op de grond, lukte het bij de tweede poging en kwam er een winnaar uit de bus! Femke Moenens en die had Mila geregistreerd voor de turnzak. Geen idee of het haar dochter is of metekindje, nichtje.... Maar de turnzak gaat alvast naar Mila!! Proficiat!!

We filmden de trekking en ik postte het al op mijn facebook site - en nu post ik het ook hier:


De turnzak is een lente modelletje! Met pastel kleurtjes dus en flashy driehoekjes. Ik denk de naam er op te zetten in hetzelfde rood/koraal als de driehoekjes vanboven, dat het goed uitkomt op het munt groen. Goed idee of betere suggesties?? :)


De turnzakken kun je altijd nog zelf kopen bij mij met de stof naar jou keuze. Dit vond ik alvast een top keuze voor Alice & Charlotte - fuchsia met stipjes langs onder en een zalige retro print vanboven:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten