maandag 6 maart 2017

WEEKEND PICTURES

Het werd een druk gevuld weekend! Ik kreeg na de lancerings actie van Nelly's vorige woensdag best wat bestellingen binnen en ik werkte er goed aan verder. Het gaat gelukkig allemaal vlot, en ik kan nog goed mee. 
Verder gaat het steeds beter met Thomas en zijn papjes. Kleine porties gaan er al beetje bij beetje in. Hij is er wel nog niet gek op.... Het levert wel toffe plaatjes op natuurlijk :) wortel papje is voorlopig nog het meest populaire. 


Ik ging ook naar de hobby beurs met mijn mama en nam de meisjes mee. De workshop snoeptaart maken vorig jaar was een groot succes bij Adeline en dus wilde ik het dit jaar herhalen en Daphneetje mocht het ook eens proberen. Ze kon het ook al! De taart van Adeline was wel net ietsjes beter gelukt en ook toen we thuis kwamen was die (in tegenstelling tot Daphne's) nog in betere staat.






Adeline mocht zaterdag nog naar een verjaardagsfeestje - van een tweeling. Het werd een feestje op de paarde manège waar ze mocht op pony's rijden. Heel tof! Ik had nog 2 effen t-shirtjes liggen en ook nog leuke stof met stipjes in dezelfde kleur tinten dus de beslissing was vlug gemaakt.
Ze kregen er nog een paarden knutsel pakketje bij om thuis te spelen.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen