maandag 20 maart 2017

WEEKEND PICTURES

Happy Monday ! Het weekend zit er weer op en ik mocht weer heel wat leuke dingen maken. De meeste mag ik nog niet tonen tot ze cadeau gegeven zijn. Spijtig, spijtig toch!
Maar deze t-shirt wel al die ik vrijdag gemaakt heb. Een vriendin van mij wou die graag geven aan de juffrouw van de kleuterklas van haar dochter. Elke dag is daar iemand het helpertje van de dag en dan kon die dus deze t-shirt gaan dragen. Ze wou dit uiltje er op en zo geschiede. 
Ik vond het best geslaagd en Adeline speelde graag mijn fotomodel! 


We zijn ook naar de floralux geweest om bloembollen te halen en ook wat andere bloemetjes die ik wou gebruiken voor leuke foto's. Allemaal daarheen dus, het was op zondag ochtend en het was toch alweer redelijk druk ginder. Maar wel plezant voor de kids want er valt daar toch vanalles te zien ook. Bloemen, planten, dieren en over het speelgoed en knutsel materiaal zullen we maar zwijgen.
Alles konden we betalen met eco cheques en Nicolas heeft alle bloembollen gisteren nog in de grond gestopt, we zijn héél benieuwd hoe die leuke bloemen er binnen kort zullen uitzien. Adeline wou ook nog bessen en tomaten planten. 




En voila onze paas decoratie van de floralux. Mooi geel, dat fleurt gans de living op. Ik mocht onderstaande slabbetje maken, wat een plezant stofje is dat toch. De naam moet er nog op komen, dus wordt vervolgd.


 Het was ook schoolfeestje zaterdag en de meisjes hebben mooi gedanst. Ze hadden er gans de week hard voor gerepeteerd en na 3 voorstellingen en iets later in bed gezeten te hebben op zaterdag, waren ze de zondag avond dan ook helemaal... versleten! Op naar een nieuwe week, nog 4 weken tot Pasen - daar zien wij wel al enorm naar uit. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten