zaterdag 1 april 2017

Bloempotjes versieren

Iets naaien en dan personaliseren is leuk! Maar wel veel werk. Iets personaliseren dat al bestaat is natuurlijk veel makkelijker :) Dus vorige week kochten wij enkele leuke bloempotjes met plantjes er in en ik bedrukte ze met wat spreuken en toffe opdrukken.

Ik beplak ze met vinyl of plakfolie, mijn scan n cut snijdt alles mooi uit. Het is wel even mikken en friemelen om het mooi midden op het potje te krijgen, maar het resultaat is super leuk!
En het kan voor super veel gelegenheden! Bloemetjes kun je echt voor vanalles geven - beterschap, moederdag, geboorte, trouw, bedanking, zomaar, versiering, Pasen, kerstmis enz!




Na de lancering kreeg ik veel positieve respons en ze verkopen vrij vlot! Heel tof vind ik dat, want ik kan ze super snel leveren. Vandaag bestelde iemand 8 potjes als tafel versiering voor een communie feest! Super toch! Het kan dus echt voor vanalles gebruikt worden - score ;) #nellyscreations!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen