vrijdag 28 april 2017

Daphne is 3 jaar!!

Gisteren is Daphne 3 jaar geworden, ze keek er al een tijdje naar uit. Er werd duchtig afgeteld naar de magische dag! Trots kon ze gisteren met haar geschenkjes naar de klas en met haar verjaardags t-shirt aan natuurlijk. De kroon met de stipjes gaf ik niet mee want in de klas mogen ze altijd zelf nog een kroontje knutselen.  




Het was een geslaagde dag! Bij haar vriendjes in de klas spelen en vieren. Eens helemaal in het middelpunt van de belangstelling staan en volgens mij vond ze dat helemaal niet erg! De kleine diva heeft er erg van genoten. Toen ik ze ging afhalen in de opvang glunderde ze "mama tis mijn verjaaaaaaaardag" . 

Thuis mocht ze dan al haar kaartjes opendoen, naar de sterrenstudio kijken, en dan heb ik à l'improviste nog 3 kaarsjes op een stapel pannekoekjes gezet en mocht ze die uitblazen. Broer en zus keken toe en zagen dat het goed was! Vooral Thomas was zeer gefascineerd door de kaarsjes. Ja ventje, tegen dat jij een kaarsje mag uitblazen, dat zal nog 5 maanden duren. Want Thomasje was ook precies 7 maanden oud gisteren! Hij kreeg voor de gelegenheid een nieuw broekje. Uit het walvis stofje van het stoffenspektakel. Het patroon maakte ik nu al 4 keer. In 62, 68, 74 en nu dus een 80!! Groeien gelijk kool, noemen ze dat!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen