maandag 3 april 2017

WEEKEND PICTURES

Het weekend zit er weer op, maar wat een mooi weer hebben we gehad zeg! Ideaal tussen seizoen weertje! Adeline kon dan ook eindelijk haar ajour trui aan die ze vorig jaar van mémé gekregen heeft. Hij is nu enkel nog wat te lang aan de mouwen maar voor de rest past hij prima! Hij staat haar ook echt heel leuk. Een toppertje zal het zeker zijn!





 Geen idee welke move Daphne hierboven probeerde te doen... Ik vond ze er zo volwassen uitzien met haar laarzen en dan haar kleedje erboven! Eigenlijk best wel een toffe combi :) En hieronder wou ik stof knippen voor een nieuw project en ik had al meteen 3 toeschouwers !


Mijn fotomodel wilde ook bij de 'boemetje' staan, maar kom als ze zo mooi lacht, wat moet je dan zeggen hé :) Dit waren de laatste 3 plantjes die de deur uitgingen met de lente-actie. De actie was zeer succes vol en ik heb zelfs nog enkele potjes bij moeten halen. Ik maakte ook nog een attentie voor mijn schoonzus die gisteren 1 jaar getrouwd was. Is dat ook alweer een jaar geleden of wa?! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten