woensdag 26 april 2017

WEEKEND PICTURES

Een foto nemen waar je 3 kids samen mooi op staan? Dat is geen gemakkelijke taak. We krijgen ze wel zo ver dat ze alle 3 kijken naar "het vogeltje" - in de lens dus - maar bon echt mooi is dat nu niet. 
Thomasje speelt trouwens heel graag met zijn zusjes. Zeker als er liedjes en dans bij te pas komt :) 
De ruzies tussen de zussen neemt hij er dan ook maar bij, zolang hij er zelf maar niet bij betrokken is!



 Daphne kreeg gisteren Jules de klaspop mee naar huis. Blijkbaar is het de gewoonte als je verjaart, dat je Jules mag meenemen. Ze wilde voorlopig nog niet echt op de foto met hem. Thomasje wel, die vond het allemaal prima.  Enkel op de glijbaan kreeg ik een luide "spa-ghe-tti!" en kon ik vlug een foto nemen van hen. Hopelijk krijgen we nog foto momentjes dit weekend want er wordt wel verwacht dat je dan een update in het schriftje van Jules zet met enkele foto's...





Nog 1 keer slapen en dan is ze 3 jaar!!!!! Onvoorstelbaar die kleine krullebol, ook al 3. 
Als geschenkjes dit jaar, zijn het kleine strandsetjes en ik plakte de namen van de kindjes op de emmertjes. Nog een zakje snoepjes erbij en ziezo. Meer zal het niet zijn want het zijn heel drukke dagen voor het moment. Ik wou wel nog graag een leuke t-shirt flocken voor haar om morgen aan te doen. Daar MOET ik dus vanavond wel werk van maken. Morgen is ze er echt al DRIE. 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen