vrijdag 12 mei 2017

Adeline is 6 jaar!!

We zaten alweer met een jarige in huis, want mijn oudste dochter was gisteren 6 jaar! 
Ik kon er enkel 's avonds bij zijn want we hadden een grote conferentie van het werk deze week. Daarmee was het dus ook zéér kalm op de blog. 

De geschenkjes voor de klas had ik al een hele tijd geleden gemaakt. Vorige week heb ik de laatste namen gestreken en Adeline heeft ze dan mogen vullen met snoepjes en stylo's. Heel tof vond ze dat. Ik wilde ze eerst nog mooi verpakken maar dat vond ik dan wel een beetje te veel werk. Ik besloot er gewoon strikjes aan te hangen met een labeltje 'Adeline 6 jaar'. Dat was wel goed genoeg voor een klas traktatie ;)

Ik deed er 4 of 5 en dan besloot ik de rest ook maar te delegeren aan Adeline. Ze kan sinds kort veters knopen en dus ook perfect strikjes maken. Trots dat ze was! We leerden haar ook de krulletjes te leggen in de lintjes met het knutsel schaartje. Dat vond ze ook plezant.



De tasjes waren een groot succes in de klas - de juf postte zelfs een groepsfoto van alle kindjes met hun tasjes! Kei tof vind ik dat. Adeline fier als een gieter. Daarvoor doe ik het natuurlijk :)
Haar feestje heeft ze al gehad vorige zondag, want dat vierden we samen met Thomas zijn doopsel. 
Daarover geef ik misschien later nog een update wellicht. Het was in elk geval een super leuk feest en we kregen zo goed als gans de familie bij een. Dat is wel eens uitzonderlijk. Ondertussen staan we alweer voor het weekend! En weeral feest: moederdag vieren, ook altijd plezant!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen