woensdag 17 mei 2017

Over verjaardagen en verjaardagsfeestjes

Er is veel gaande geweest de voorbije weken. Het ene na het andere volgde elkaar op en zo is de tijd vlug voorbij gevlogen. Eerst was Daphne jarig eind april, daarna hadden we Thomas zijn doopfeest en dan was Adeline jarig. Ertussen hadden wij een groot event met het werk waar veel voorbereiding aan verbonden was. Bovendien is Adeline naar verschillende verjaardagsfeestje geweest, waar ik leuke dingen voor maakte en mijn gewone bestellingen voor Nelly's liepen ook door natuurlijk!




De laatste dagen is het gelukkig ietsjes kalmer geworden. Ik moet zeggen, ik had er wel nood aan. We hebben ook enorm veel zin gekregen om een tripje te maken ! Maar het weekend van hemelvaart is spijtig genoeg overal al keihard overboekt. Dan is alles super duur en ook veel volk in pretparken en zo. Dat hebben we er niet voor over, dan blijven we toch liever thuis. Met 2 kleine spoken en een baby wil je niet urenlang staan aanschuiven - nee bedankt! Misschien gewoon een verlengd weekendje nemen in juni dan maar?

Hieronder het verjaardagsgeschenkje voor Yana, dit tasje had ik gemaakt in de *oeps* verkeerde stof voor iemand en toen bedacht ik het maar cadeau te geven voor een verjaardagsfeestje. Het thema van gans het geschenkje werd dan maar 'flamingo's. Een tasje, portefeuille, speldjes & rekkertjes... wat wil een meisje van 6 nog meer? Oja, haar naam staat er van binnen in geflockt!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen