maandag 15 mei 2017

Moederdag

Wat een kei toffe moederdag was het gisteren! 
Ik krijg zo ondertussen al 3 cadeautjes van 3 kadetjes - vergezeld met 2 plezante versjes. En trots dat ze waren!! Nicolas had samen met hen 3 verstop plaatsen gezocht en ze mochten dan elk hun pakje tevoorschijn toveren. Waar Daphne dat reuze pak verstopt had, dat weet ik nog steeds niet! 
Er bleek een fotokader in te zitten - zelf gestempel en met leuke draadjes in om foto's aan te hangen. Haar rijmpje omvatte het woord "fotogeniek" en dat was ook voornamelijk waar de juf op gefocust heeft denk ik. Want dat heeft ze gans de dag geroepen. 
"Kliek! Mama jij bent fotogeniek!" - lekker afgekort tot: "fotogeniek!!"





In thomas zijn pakje zat een cake vorm, bloem, suiker, boter en eieren en daarmee konden we zelf een cake bakken! Dan mocht je een selfie nemen en die op de facebook site van de creche zetten! 
Ik ben zelf niet echt een keuken prinses dus ik was het niet meteen van plan, maar toen alle foto's verschenen kon ik ook niet achterblijven eigenlijk.
Spijtig genoeg is de poging om met bloemsuiker 'mama' op de taart te zetten... niet echt gelukt!!


's Middags gingen we eerst naar oma en daarna naar mémé om de wensen over te brengen. Wat een geluk met het weer! De meisjes konden sandalen aan en zomer kleedjes! Juich eindelijk! Daphne had nog een hoedje gescoord uit ons shopping uitje van zaterdag en kon het gelijk aan. 
Die krullen... dat hoedje met dat kant... dat lachend snoetje... how can you not love it?!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen