maandag 26 juni 2017

Juf geschenkjes

Dit weekend knutselde Adeline enkele "vogelhuis"-doosjes. Het snijbestandje had ik zien langskomen op de software site van mijn ScanNcut snijplotter. Ik vond ze wel schattig en dacht dat Adeline er zich wel een middagje mee kon bezig houden. Ze vond het inderdaad fantastisch en we besloten samen dat het geschenkjes zouden worden voor de juf die ze heeft de maandag en ook voor de begeleiders van de opvang.



Ik besloot ze in te pakken samen met de andere dingen die ik al maakte voor juf Delphine (Daphne) en juf Caroline (Adeline). Het mandje uit de ABC stof heb ik nog gehouden, het is niet echt passend voor een kleuter juffrouw vind ik. Het zal beter zijn als geschenk mandje volgend jaar in de basis school. 



 Alles nog ingepakt, washi tape erop, tag gemaakt (ik heb nu een universele houder voor de snijplotter, waar ook stifjes in kunnen, dus kan ook tekenen nu !) en klaar! We gaan de laatste school week in... wat is het vlug gegaan. De meisjes zijn klaar voor het 1ste leerjaar en het 1ste kleuter. Eerst maar even genieten van hun grote vakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen