maandag 10 juli 2017

Bedrukken

Over Nelly's creations heb ik het al een tijdje niet gehad, het is nochtans al zeer druk geweest! Maar ik probeer toch zeer voorzichtig te zijn en de dingen die ik maak niet te posten alvorens ze zijn gebruikt of cadeau zijn gegeven. Zodat niemand op voorhand iets ziet en alles een verrassing blijft. 

Hier wil ik wel enkele dingen tonen die ik bedrukt heb! Dus ik heb het niet zelf genaaid (behalve de keukenschort). T-shirts voor vrijgezellen feestjes - ondertussen maakte ik er al een 2de lot en ben ik bezig aan het ontwerp van een 3de!



Veel baby en kinderkledij - de oranje shirts gaan we gebruiken als we naar pretparken gaan of op reis/ of op de speelpleinwerking. Lekker opvallend en ik zal ook nog ons telefoon nummer op de achterkant zetten!







Deze zweetbandjes mocht ik bedrukken voor een "sporty 80's feestje". Heel leuk om te doen en ik kon veeel kleurtjes gebruiken. Ideaal projectje om restjes flockfolie op te doen. Ik zag ondertussen foto's van het feestje in kwestie en het zag er wel zalig uit!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen