maandag 3 juli 2017

Kids Day 2

Vorige week woensdag mochten de kids mee met mij naar het werk want het was Kids Day! Adeline wist nog hoe dat ging van de editie van 2 jaar geleden. Deze keer mocht Daphne ook mee. Nicolas is ook meegekomen om te helpen en om ook eens een kijkje te nemen :) 

De funbus was weer van de partij en er stonden ook wel 2 (of zelfs 3?) springkastelen!
Ik was ook weer vrijwilliger zoals de vorige keer en deed weer het groepje van de kleinsten. Ik was dus bij het groepje van Daphne. We gingen eerst op de parking spelen - en Daphne werd ook meteen geschminkt. Daarna speelden we het pictionairy spelletje dat we de vorige keer ook deden via TelePresence. Heel tof. Ik liet Daphne niet tekenen, want dat kan ze nog niet zo goed. Alhoewel 1 ventje moest een "ei" tekenen.... dat zou ze wel kunnen denk ik - ahum... om te raadden was dat wel iets moeilijker zunne!
Daarna was er pauze - met pannenkoeken, donuts, popcorn en fruit brochetten. hmmm





Ze hebben er beiden van genoten en konden zo nog eens een blik werpen op de werkplaats van mama. Het is ook plezant om je collega's eens te zien met hun familie en hun kinderen. Je leert mekaar weer eens op een andere manier kennen en dat schept een band. 

Bij de schilder activiteit heeft Daphne haar het meest geamuseerd en ja ze was ondanks het schortje, toch helemaal vuil. De sandalen waren zelfs niet meer schoon te krijgen en gezien ze al versleten waren, liggen ze nu in de vuilbak! Dat was haar 2de paar sandalen deze zomer.... Nu bezig met haar 3de paar en er ligt nog een reserve paar in de kast... Verwonderen jullie je er over dat ik geen dure schoenen koop voor haar?! Adeline heeft nog steeds haar 1ste paar liggen!! 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen