zondag 13 augustus 2017

Terug van weggeweest!

Na enkele weekjes vakantie, ben ik uitgerust en helemaal terug! We zijn 2 weken naar Frankrijk geweest om er te geniet van zon, zwembad & family time. 


Thomas begon te kruipen 1 week voor we vertrokken en ik kon hem dus niet veel van de shortjes aan doen die ik voor hem had gekocht... Op de grond rond kruipen met blote knietjes lijkt me nu eenmaal pijnlijk. Ik maakte dus in de rapte nog 2 lange broekjes voor hem vlak voor we vertrokken.

Het zijn de 2 rechtse op de foto hieronder. (met brandweer auto's & gekko's). De 2 linkse had hij al.
Die met de gekko's is eens een ander patroon dan de vorige (Oliver's) - er zitten valse zakjes in de zij panden. Dat geeft eens een ander effect.


En ik knipte tegelijk ook nog 2 t-shirtjes voor hem, want toen ik mijn tricot stofjes boven haalde vond ik alles weer zo tof. Deze stak ik pas in elkaar als we al terug waren van onze reis. Het patroon is de "Sam t-shirt" uit de La Maison Victor van juni 2017.  
Ik maakte uit de pijltjes stof eerder al een body'tje toen hij nog heel klein was (maat 62 denk ik) en nu knipte ik voor hem 2 keer maatje 86. Ze passen hem perfect. 
Ik zou nu op zoek gaan naar wat tricot in meer effen of basic kleuren - vooral voor broekjes dan kan ik daarmee zijn kleerkast aanvullen indien nodig want toffe prints op stof is leuk, maar dat combineert niet altijd makkelijk. 



Thomas kreeg trouwens 2 tandjes in juli (onderaan) en 2 in augustus (vanboven) ! Hij trekt zich nu ook meer en meer recht, het ventje groeit terwijl je er op staat te kijken :) En eindelijk groeit ook zijn haar... hoewel héél traag ;) 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen